Norsk blogg!(?)

Då va vi igång!
Det var halvlek i the Shining när jag satt (ja jag sittkissar) och spanade på Lottas äckliga lilla rullande byrå på toan då jag kläckte den underbara idén; Klart vi ska blogga!
Nu är det tänkt att vi ska skriva lite inlägg alla 4, nån gång per dag, nån gång per vecka, flera gånger i minuten. Ja när som helst när det finns nåt som behöver lämna hjärtgropen och ut i kosmos.
Jag har en känsla av att vissa kommer vara mer aktiva än andra, men jag lovar att allas röst ska göras hörd.
Även lite bilder kommer väl smita in.
Prutt o kram

/Thorvald Höglund-Bjørnholdsen

Sist men absolut fulast kommer en bonusbild på våran bästa som snart också ska flytta hit till fylket går det rykten om!


Kommentarer
Postat av: Fulfingret

Oj vad roligt detta ska bli! den hamnar i favoriter omedelbart!

2009-01-14 @ 23:40:54
Postat av: janne schaffer

sötis.

2009-01-15 @ 18:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0