Linda Bengtzing HYLLAR!?

Igår satt jag som jag brukar och kikade runt lite nostalgi på youtube och såg något jag missat TOTALT.
Linda "Schlagerprinsessan(Och enligt mig en sjukt dålig röst)" Bengtzing i Sikta mot stjärnorna någonstans runt millenieskiftet.Har lite funderingar över hur gammal hon var vid detta tillfälle,Är skam inget som finns i den lilla västgötska samhället Gullspång?

Tycker detta visar dålig mognat och sjukt dåligt bevis på representativitet för sitt stackars Gullspång.

Nå ja,Här är den i alla fall.Linda Bengtzing som LENE I AQUA.
http://www.youtube.com/watch?v=lczyzA55Uaw

NU blir de kyllingbaguette.
MVH Jesper med slängige.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist som fan att man inte får se vad mr.Anrell hade att säga.

2009-01-15 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0