Ingen Hälg Utan Älj.

Nu ligger jag i sängen brevid Snooze lotta,Hon har ställt telefonen på SNOOZE,På en söndag.
Varje gång alarmet ringer utbrister hon med ett jävligt melankoliskt "Neej" i sömnen.
Sen vänder hon sig om och somnar igen.

I fredags när jag och david satt vid hans burk och lyssnade på Celine Dion och Meat Loaf sa han en jävligt bra grej!
"Fan va lätt de var att vara barn!",ingen ironi eller sarkasm,Bara vanlig jävla ärlighet och inga omvägar.
Va man skitenödig så sa man de,Eller va de en tjock gubbe i affären så sa man de med..o aldrig fick man skit för de?!:)

De bästa är nog att man nöjde sig med så lite,En resa till Liseberg i högsommaren vet jag inte vad jag kan jämnföra
med idag som 21 åring.
En jordenruntresa?,Sett Iggy Pop kasta jördnötter på publiken i Cinicinnati 1970?Se Dylan med Joan Beaz i mitten av
60-talet.
Hur som helst,De va sjukt STORT.

Hmm,Nu ska jag fortsätta på Davids "Bloggmetafor".Jag ska rimma innan jag går,Har kokat ihop en liten vers.
En ganska intern sådan.

                                                  
                                                   

Rim: Alla barnen lyssnade på Kim Larsens vackra låt Lille du(o) menas Albin va psykadeliskt berusad på Cacadou.

//Jesper. Since 1987,CHEERS!


Kommentarer
Postat av: Fulfingret

Hahaha. roligaste inlägget nånsin. det här kan ni inte toppa.

Men jag fattade inte skämtet.

2009-01-25 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0