God morgon!

Ligger och slappar i sängen, Herr Knutsson ligger på sin sida av det stora rummet vi delar ( 15 kvm ) och läser NLT on the internet hahah! " man måste ju kolla om det här hänt nått hemma, farsan kanske är med på bild".
Kom hem från jobbet vid 5 tiden i morses, smög som aldrig förr för att inte väcka hela kompaniet, men vad möts jag av?! En full Thomas som sitter och lyssnar på orgel musik och en liten Dave som ligger i fosterställning i soffan . Självklart börjar Thomas berätta om kvällens bravader med snuten, mitt i allt flyger Dave upp och ska såklart berätta ( knappt vaken) ojjjj, vilken inlevelse han hade. Jag dog av skratt, synd att jag inte filma han för det va nått helt otroligt vilken berättarförmåga han hade när han är lite på örat så att säga...

ny dag, nya bravader...

fridens liljor
Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0