vilken dag?

Idag vaknade jag och var helt inställd på att det var fredag, att jag skulle iväg och jobba och att alla andra skulle ut och festa och ha kul! MEN det är ju bara torsdag för tusan!!! Känns som alla dagarna flyter ihop. Eftersom vi jobbar olika tider ( vissa jobbar inte alls ) så har man lite svårt ätt hänga med i kalendern. Men som sagt, idag är det torsdag och det ska firas, så ikväll blir det nog en bio för kollektivet Orup :)

här är det trångt och luktar fis
kan vara för att jag delar rum med en arentorps kis
sen finns det en kar här som är från töfta
han har världens finaste köfta

hahaha jag är precis kass på att rimma. JAG VET! men jag försöker iaf, det är det som räknas. så de så..

fridens liljor
LOTTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0